Български English


Конференция „Медицина и спорт”

Условия за участие
в Конференция "Медицина и спорт"

Конференция „Медицина и спорт” ще се проведе от 15 март до 17 март 2013 г. в гр. Сандански – България. Регистрацията на делегатите, както и всички пленарни и социални прояви, касаещи Конференцията ще се осъществят в Интерхотел Сандански.
Делегатите на Конференцията е желателно да заявят и заплатят своето участие предварително по преференциални цени.

1. Настаняване в Интерхотел Сандански – пакетни и индивидуални цени:

А) Пакетни цени - делегати

Пакетна цена на човек
Интерхотел Сандански
заплатена до 30 януари 2013 заплатена от 31 януари до 25 февруари 2013 заплатена след 26 февруари 2013
единична стая двойна стая единична стая двойна стая единична стая двойна стая
стандарт лукс стандарт лукс стандарт лукс стандарт лукс стандарт лукс стандарт лукс
260 лв. 290 лв. 200 лв. 230 лв. 270 лв. 300 лв. 220 лв. 250 лв. 300 лв. 330 лв. 240 лв. 270 лв.

Пакетните цени за участие осигуряват:

  • две нощувки със закуска на човек, за настаняване в единична/двойна, стандарт/лукс стая
    на 15, 16 март 2013 г. в Интерхотел Сандански;
  • участие в научни сесии;
  • делегатски материали;
  • достъп до изложбена площ;
  • участие в Коктейл „Добре дошли”;
  • сух обяд на 16 март 2013 г.;
  • кафе пауза на 16 март 2013 г.;
  • Официална вечеря;
  • такса регистрация и сертификат БЛС.

Б) Индивидуални цени - делегати и придружаващи лица

Индивидуална цена на човек
Интерхотел Сандански
единична стая двойна стая
стандарт лукс стандарт лукс
90 лева 105 лева 60 лева 70 лева

Индивидуалните цени за настаняване осигуряват:

Една нощувка със закуска на човек, за настаняване в единична/двойна, стандарт/лукс стая в Интерхотел Сандански.

В) Такса регистрация

Такса регистрация
  заплатена до
30 януари 2013 г.
заплатена от 31 януари
до 25 февруари 2013 г.
заплатена след
26 февруари 2013 г.
Делегати 95 лева 110 лева 130 лева
Придружаващи лица 75 лева 80 лева 90 лева

Такса регистрация за делегати осигурява:

  • делегатски материали на Конференцията;
  • достъп до изложбени площи;
  • участие в научни сесии;
  • участие в Коктейл „Добре дошли”;
  • сух обяд на 16 март 2013 г.;
  • кафе пауза на 16 март 2013 г.;
  • участие в Официална вечеря;
  • такса регистрация и сертификат БЛС.

Такса регистрация за придружаващи лица осигурява:

  • участие в Коктейл „Добре дошли”;
  • участие в Официална вечеря.

Регистрацията на делегатите на място в Интерхотел Сандански, гр. Сандански ще започне в 14.00 часа на 15 март 2013 г. Работните часове за регистрация и информация са:
15 март 2013 г. – от 14.00 часа до 18.00 часа
16 март 2013 г. – от 09.00 часа до 18.00 часа
17 март 2013 г. – от 09.00 часа до 12.00 часа

  • Оказване на пълно съдействие на делегатите;
  • Регистрация;
  • Настаняване;
  • Предоставяне на делегатски материали; 
  • Обща информация и координация.

2. Акредитация на участниците:

Всеки участник в Конференцията ще получи Сертификат за участие от БЛС.

3. Публикуване на абстракти на докладите от научната програма на Конференция „Медицина и спорт”:

Резюметата на докладите от Конференцията ще бъдат публикувани в списание „Медицина и спорт”.

Изисквания за резюме:

  • Резюмето трябва да е написано на компютърна програма Microsoft Word.
  • Файлът да бъде записан като *.doc (*.docx).
  • Заглавие на файла трябва да е изписано на латиница и да е със следната структура:
    Инициал на първото име_Фамилия_Abstract.doc (напр. P_Petrov_Abstract.doc)
  • Резюмето се изпраща по електронната поща на адрес: sports.medicine@abv.bg най-късно до 28 февруари 2013 г.
  • Структура на резюмето: име на доклада на български език; име (имена) на автора и
  • име на институцията, която представляват; основен текст на резюмето на български език
    (до 800 символа) ; адрес за връзка и e-mail.
  • Общи настройки: шрифт - Times New Roman; размер на шрифта - 12 pt; единично междуредово пространство; ляво подравняване.

4. Изложба на фармацевтични и апаратни фирми – спонсори на Конференцията:

По време на Конференцията ще бъде организарана изложба на фармацевтични продукти, консумативи, медицинска техника и оборудване с приложение в областта на ортопедията и травматологията. Достъпът на всички участници до щандовете на фирмите-спонсори ще бъде разрешен от 14.00 часа до 19.00 часа на 15 март 2013 г. и от 09.00 часа до 19.00 часа на 16 март 2013 г.

5. Заявки участие на Конференцията, условия за плащане и анулации:

Моля да вписвате Вашите данни за обратна връзка (телефони и/или e-mail), както и необходимите данни (фирмени или лични) за издаване на фактура.

Банкова сметка за плащане на суми в лева:

ВАСТЕЛС-България ЕООД
Райфайзен банк
гр. София – 1715, ж.к. „Младост” 4, Бизнес Парк София, сграда 11А
Разплащателна сметка в лева: IBAN: BG82 RZBB 9155 4037 7528 00, код: RZBBBGSF

Всички заявени резервации са валидни 5 работни дни, през който период трябва да бъде осъществено реалното им заплащане. При неспазване на това условие, резервацията се анулира без предупреждение от страна на организатора.

Възстановяване на заплатени индивидуални такси-участие в Конференцията може да бъде осъществено в пълен размер при анулация до 30 януари 2013 г. След 30 януари 2013 г. – не е възможно възстановяване на суми.

При банков превод, банковите такси са за сметка на наредителя на сумата.
Copyright © 2012 Wasteels Bulgaria. Всички права запазени. Дизайн и реализация: Xenturia.com